روز مادر

 8 پیشنهاد برای هدیه ی روز مادر و روز زن   

در ایران، روز مادر به عنوان روز ولادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و برابر با روز بیستم جمادی الثانی سال قمری جشن گرفته می‌شود. در سال 1402، روز مادر برابر با چهارشنبه ۱۳ دی ماه است. روز مادر روزیست برای قدردانی از مادران و زنان. روز مادر که می شود همه حواس ها به خرید کادوی شیک و خانوم پسند جمع می شود و از فضای مجازی تا بازار به دنبال انتخاب واضافه کردن یک هدیه ی خاص هستیم تا به کلکسیون یادگاری های روز مادر اضافه شود.

قرار است در این مقاله در وقت شما صرفه جویی شود و فقط با پیشنهاد 15 ایده برای روز مادر و زن، شما را از سردرگمی و استرس انتخاب یک هدیه ی گرانقدر دور و البته خوشحال کنیم. پس با ما همراه باشید تا انتهای این مقاله. و آن را برای دوستانتان ارسال کنید تا بلکه امسال نیز آنان در خوشحال کردن مادران و همسرانشان خاطره ای بیادماندنی تر از سال های قبل داشته باشند.

خب بریم سراغ پیشنهاد اول!

هدیه روز مادر

1. لباس و پارچه

 مادرها و مادربزرگ ها معمولا برای هدیه دادن و هدیه گرفتن گزینه ی لباس را بیشتر می پسندند. بارها از دستان پرمهرشان مانتو، روسری، لباس راحتی و… به مناسبت های مختلف کادو گرفته ایم. مطمئناً از این هدیه بسیار لذت میبرند و استفاده میکنند.

برای راهنمایی بیشتر چند نمونه از پوشاک های مناسب را نام میبریم:

لباس خانگی، پارچه، کفش، کیف، شال و روسری و… رو می توانید انتخاب و هدیه دهید.

2.عطر و ادکلن

بخشی از خاطرات هر فرد از رایحه ی شخصی که در کنارش بوده و دوستش داشته ثبت شده و یا عطری که ازعزیزانش دریافت کرده. چه هدیه ای بهتر از ادکلن میتواند مادر و همسر ما را خوشحال کند در صورتی که هرجای دنیا هم که باشد همان رایحه را از هدیه ما و حتی از هر شخصی که آن رایحه را استفاده کرده، باز بیاد ما می افتد. این یعنی بهترین اتفاق زندگی ما، یعنی حسی پرتکرار از ما برای عزیزانمان.

3.قاشق و جای ادویه

ادویه های غذایی همیشه درحال بروز و متنوع شدن هستند. با افزایش تعداد ارقام مختلف ادویه، پیش بینی میشود که قبل از تهیه ادویه لازم است به فکر جای ادویه هم بود! پس هدیه ی یک ست ادویه و قاشق ادویه جدید چوبی گزینه ی به صرفه و سبک وزنی است که میتواند آشپزخانه را از این رو به آن رو کند.

کادوی روز مادر و روز زن چی بخریم؟ - در ایران، روز مادر به عنوان روز ولادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و برابر با روز بیستم جمادی الثانی سال قمری جشن گرفته می‌شود. در سال 1402، روز مادر برابر با چهارشنبه ۱۳ دی ماه است. روز مادر روزیست برای قدردانی از مادران و زنان. روز مادر که می شود همه حواس ها به خرید کادوی شیک و خانوم پسند جمع می شود و از فضای مجازی تا بازار به دنبال انتخاب واضافه کردن یک هدیه ی خاص هستیم تا به کلکسیون یادگاری های روز مادر اضافه شود.4.صنایع دستی

تا الان چند پیشنهاد هدیه ی روز مادر به شما داده شد. اما ایده چهارم ما متفاوت و خاص است که عزیزان ما به رغم علاقه مند بودن نسبت به این صنعت دست ساز و ارزشمند،این کادو را کمتر دریافت کرده اند.

هنر صنایع دستی، کادوی خاطره انگیز و پرکاربرد برای مادر و همسر است که قطع به یقین خوششان می آید و لذت می برند. یکی از ویژگی های این هدیه امکان انتخاب انواع مختلف آن است. هر سبد آن یک کاربرد دارد. سایز بندی و جنس برخی دیگر از حصیربافی ها هم متفاوت است و همین باعث شده که بتوان با تهیه ی ست کامل آشپزخانه و بافت های حصیری تزئینی، یک چیدمان جدید برای منزل پدری و منزل خود هدیه داد. خصوصاً اینکه مدت زمانی است محصولات و دیزاین سنتی روی بورس است و طرفداران خاص خودش را دارد.

اگر که به تازگی ازدواج کرده اید، برای همسرتان می توانید این یادگاری باارزش را خریداری کنید تا در اسباب جهیزیه قرار داده و در منزل جدید خود به عنوان تزئین برای همیشه از آن نگهداری کنید.

از جمله صنایع دستی مدل حصیربافی هست.

خمره جای برنج

جاقاشقی و نظم دهنده

سبد حصیری

اردوخوری

جای نان و سبزی

زنبیل حصیری

سفره حصیری

و…

 

چجوری میتونیم صنایع حصیربافی برای روز مادر بخریم؟

برای دیدن تصاویر و جزئیات محصولات حصیری دیارمو به همراه قیمت و خرید هدیه روز مادر از فروشگاه دیارمو دیدن بفرمایید.

5. قاب عکس یادگاری

قاب عکس می تواند یک یادآوری زیبا و ماندگار از یک لحظه خاص یا یک رابطه خاص باشد. می توان از آن برای قرار دادن عکس های خانوادگی، عکس های دوستان، یا عکس های تعطیلات استفاده کرد. قاب عکس همچنین می تواند یک هدیه شخصی باشد که با توجه به سلیقه گیرنده انتخاب شود. به عنوان مثال، می توان قاب عکسی با طرح یا رنگ خاصی انتخاب کرد که گیرنده دوست دارد.

6. زیورآلات

بر اساس یک نظرسنجی اخیر، 80 درصد از زنان زیورآلات را دوست دارند. زنان زیورآلات را به دلایل مختلف دوست دارند. برخی از آن ها از زیورآلات برای بیان سبک شخصی خود استفاده می کنند. برخی دیگر از زنان از زیورآلات برای احساس خاص بودن استفاده می کنند. و برخی به عنوان نمادی از عشق یا دوستی.

اگر به دنبال هدیه ای خاص و ماندگار برای یک زن هستید، زیورآلات می تواند گزینه مناسبی باشد. زیورآلات می تواند یک هدیه بسیار شخصی و ارزشمند باشد.  این هدیه نشان دهنده توجه و اهمیت شما به او است و می تواند خاطره ای زیبا را در ذهن او ثبت کند. زیورآلات به زیبایی ظاهر فرد اضافه می کند و باعث می شود که او احساس خاص بودن کند.

اینجا چند نمونه از زیورآلاتی که می توانید به عنوان هدیه برای یک زن انتخاب کنید آورده شده است:

  • گوشواره
  • گردنبند
  • دستبند
  • انگشتر                                                                                     

7. باکس گل و شیرینی

گل ها همیشه یک هدیه ی زیبا و عاشقانه هستند. می توانید دسته گلی از گل های مورد علاقه مادرتان و همسرتان انتخاب کنید. گل رز، لاله، و نرگس از جمله محبوب ترین گل ها برای روز مادر هستند. خصوصاً الان که فصل گل نرگس است با تزئین یک دسته از گل های رز قرمز و نرگس و با یک روبان زیبای حریر، تمام احساسات خودتان را می توانید به آنها منتقل و حس خوشحالی را از آنها دریافت کنید.

شیرینی ها نیز یک هدیه ی خوشمزه و لذت بخش هستند. می توانید بسته ای از شیرینی های مورد علاقه ی آنها را انتخاب کنید. کیک، شکلات، و شیرینی های سنتی از جمله محبوب ترین شیرینی ها برای روز مادر هستند.

اگر می خواهید هدیه ی خود را شخصی تر کنید، می توانید یک کارت همراه با هدیه بنویسید. در کارت می توانید عشق و قدردانی خود را از آنها بیان کنید.

البته هدیه ی شیرینی در کنار یک شاخه و یا دسته گل و یا دسته گل و کارت هدیه بسیار جذاب تر و مورد پسندانه تر می باشد.

8.تابلوی نقاشی و یا روبان دوزی

تابلوی نقاشی و یا تابلوی روبان دوزی یک اثر هنری دست ساز و خلاقانه است که می تواند به عنوان هدیه ای خاص و ماندگار ارائه شود. تابلوی نقاشی می تواند نقاشی شخص هدیه گیرنده باشد و یا منظره ای به آن علاقه دارد. تابلوی رنگ و روغن، گواش، سیاه قلم و…

اما روبان دوزی! این تابلوها با استفاده از روبان های رنگی و طرح های متنوع ساخته می شوند و می توانند هر فضایی را زیباتر کنند.

تابلو روبان دوزی می تواند برای مناسبت های مختلف هدیه داده شود. برای مثال، می توانید آن را برای تولد، سالگرد ازدواج، یا هدیه روززن هدیه دهید. همچنین، می توانید تابلو روبان دوزی را برای استفاده برای تزیین دیوار، روی میز، اتاق کار و… استفاده کرد. البته روبان دوزی علاوه بر تابلو، بر روی مانتو، کیف و سجاده نیز دوخت میشود.

اگر این هدایا با استفاده از خلاقیت و هنر شما و یا دست سازباشد بسیار لذت بخش تر و خاص تر است از بین تمام هدایای دریافتی افرادی که دوستشان دارید. زمانی که مخاطب شما متوجه شود، شما به دنبال انتخابی بوده اید که از زحمت زیادی ساخته شده، و هنر دست و با کیفیت و دقت است، محبتش به شما بیش از آنچه که بوده می شود و همیشه بیادش خواهد ماند.

برای خرید هدایای دست ساز دوست داشتنی و محبت آمیز لازمه که حتما به قسمت فروشگاه دیارمو سر بزنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال بارگذاری ...

دلیل بازگشت وجه

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!