انواع مختلف زنبیل حصیری بسته به جنس حصیری که با آن زنبیل بافته شده است در بازار موجود است. هم‌چنین اندازه‌های متنوعی از انواع زنبیل حصیری را در فروشگاه‌های صنایع دستی خواهید یافت.

قیمت زنبیل حصیری

قیمت زنبیل حصیری به عوامل متعددی بستگی دارد، از جمله اندازه و ابعاد، جنس و کیفیت مواد استفاده شده، طرح و زیبایی آن، و محل تولید. استفاده از مواد با کیفیت و طراحی‌های زیبا می‌تواند قیمت را افزایش دهد.

زنبیل حصیری طرح لانه زنبوری

زنبیل حصیری طرح لانه زنبوری محصولی متفاوت و منحصر به فردی که استقامت مثال زدنی دارد. این محصول از برگ نخل وحشی که در طبیعت بیابانی سراوان در سیستان و بلوچستان میروید، تهیه شده است. توضیح در مورد استقامت این محصول با چند خط و کلمه و حتی تصویر کار ساده‌ای نیست، اما تایید شما بعد از دریافت محصول میتواند گواه این حقیقت باشد.

سبد حصیری لانه زنبوری

از این محصول در چه کاربردهایی میتوان استفاده کرد؟

  • از این محصول در یک همراهی روزانه برای خرید لذت ببرید.
  • اگر اهل استایل‌های خاص و کژوال هستید از آن به عنوان کیفی همراه خود استفاده خواهید کرد.
  • روی میز کار، اتاق خواب، میز آرایش از آن به عنوان نظم دهنده خاصی که همزمان فضای شما را به سمت رنگ و بوی طبیعت دکور میکند استفاده کنید.
  • اگر اهل گل آرایی برای منزل هستید یا اهل هدیه دادن گل در ملاقات‌های روزانه خود هستید با این محصول زیباترین سبد گل را تهیه کنید.
  • همراه بی نظیری برای وسایل شنا و ساحل

زنبیل حصیری گزینه ای مناسب برای یک هدیه با ارزش نیز است. این روز ها مردم استفاده از محصولات ارگانیگ و طبیعی را به محصولات شیمیایی و پر زرق و برق ترجیح میدهند چراکه در عین سادگی ، زیبایی بینظیری در کارهای حصیر وجود دارد .

نگهداری و شستشو این محصول چگونه انجام میشود؟

این محصول براحتی با آب و ترجیحاً بدون مواد شیمیایی شسته و به آن فرصت خشک شدن بدهید. از نگهداری در معرض تابش مستقیم آفتاب در زمان عدم استفاده خودداری کنید تا باعث خشکی زیاد حصیر نشوید.

در فروشگاه صنایع دستی دیارمو با کیفیت ترین زنبیل حصیری را خریداری خواهید کرد چراکه تمام زنبیل های حصیری از بهترین کیفیت هستند و بدون هیچ  عیب و مشکل به دست مشتری می رسد.

شما می توانید انواع محصولات حصیری را در سایت دیارمو مشاهده کنید و خیلی راحت خریداری کنید.

همچنین در غرفه دیارمو در باسلام نیز محصولات حصیری قابل خرید هست.